مداحی سر مزار بهشت زهرا

مداحی سر مزار

مرگ بخشی از زندگی بوده که در زمان مقرر به سراغ همه خواهد آمد. از آنجا که هیچ کس از زمان مرگ خود خبر ندارد، این شوک بزرگی می تواند برای بازماندگان و صاحبان عزا نیز باشد. برای تسلی بازماندگان و همچنین آرامش روح متوفی مراسم های مختلفی جهت گرامی داشتن و بزرگداشت تازه درگذشته برگزار می گردد. از مهم ترین مراسم های ترحیم می توان به مداحی سر مزار ، مراسم تدفین ، مراسم چهلم شب سوم، هفتم و سالگرد اشاره داشت.

مداح بهشت زهرا

یکی از مراسم های مهمی که می تواند باعث نگرانی و استرس های صاحبان عزا گردد، مداحی سر مزار بوده که توسط مداح بهشت زهرا اجرا می گردد. گروه عرفانی بشیر با دارا بودن سیستم صوتی، اکو و تجهیزات کامل و بهره گیری از برجسته ترین مداحان کشور، و نوازندگان نام آشنا خیال صاحبان عزا را برای اجرای یک مداحی سر قبر بصورت حرفه ای، آسوده می نمایند.

مداح بهشت زهرا
مداح بهشت زهرا

ترحیم عرفانی

با گذشت زمان و بروز شدن سلایق افراد، سبک و نحوه اجرای مراسم ترحیم دستخوش تغییراتی شده است و افراد روضه خوانی در بهشت زهرا را به سبک قدیمی را دیگر نمی پستند. مداحی سر قبر توسط مداح بهشت زهرا بصورت عرفانی، سبک جدید است که توسط گروه موسیقی عرفانی بشیر توسط مطرح ترین مداحان کشور با سال ها تجربه و همراه سازهای عرفانی نی، دف و تنبور در مراسم تدفین، ختم، شب هفت سوم، مراسم چهلم و یادبود برگزار می شود. در مداحی ترحیم با سبک ترحیم عرفانی ، از اشعار سعدی، حافظ، مولانا، خیام ،بابا طاهر و… استفاده می گردد.

برگزاری مراسم ترحیم به سبک عرفانی باعث شده مراسم از یکنواختی خارج شده و اجرای مداح بهشت زهرا، با اشعار و تصنیف های عرفانی محیط حزن انگیزی را به مراسم ترحیم می بخشد. با توجه به اینکه، ترحیم عرفانی با روضه خوانی کاملا متفاوت است، از آلات موسیقی مانند نی، دف و تنور استفاده می گردد.

پخش ویدیو

نوحه خوانی بر سر مزار با نی
ترحیم عرفانی و نوحه خوانی با اشعار عرفانی در بهشت زهرا با نی

پخش ویدیو

ترحیم عرفانی با ساز دف و تنبور
مراسم ترحیم عرفانی با ساز ها و اشعار عرفانی در مراسم سالگرد ، ختم ، چهلم ، شب هفت و سوم

سیستم صوتی و اکو در بهشت زهرا

گروه موسیقی عرفانی بشیر با سال ها تجربه در برگزاری مراسم ترحیم، جهت رفاه حال بازماندگان و صاحبان عزا و همچنین خدمات دهی بهتر، دارای سیستم صوتی و اکو و کلیه تجیزات صوتی جهت برگزاری مداحی ترحیم در بهشت زهرا می باشد. کلیه سیستم های صوتی از جدید ترین برند ها بوده و جهت عدم خرابی در حین مراسم، همواره تست می گردند.

خدمات ترحیم و مداحی سر مزار

  • ترحیم عرفانی و تصنیف خوانی بهمراه ساز نی، دف و تنبور
  • مداحی در بهشت زهرا با نی
  • سیستم صوتی و اکو در بهشت زهرا
  • نوحه خوانی
پخش ویدیو

ترحیم عرفانی با ساز دف و نی
مراسم ترحیم عرفانی با ساز ها و اشعار عرفانی در مراسم سالگرد ، ختم ، چهلم ، شب هفت و سوم

پخش ویدیو

ترحیم عرفانی با نی ، دف و تنبور
اجرای مراسم ترحیم عرفانی با اشعار و سازهای عرفانی مراسم ختم ، چهلم ، شب هفت و سالگرد

گروه موسیقی عرفانی بشیر

گروه موسیقی عرفانی بشیر با بیش از دو دهه سابقه آمادگی خود را جهت اجرای مراسم ترحیم، اجرای مراسم ختم در بهشت زهرا، اجرای مراسم شب هفت، برگزاری مراسم ترحیم پدر ،برگزاری مراسم ترحیم مادر و … اعلام میدارد. این گروه تجربه برگزاری مجالس ترحیم همراه با نی ، اجرا در محافل عرفانی یاد بود و سالگرد، تالار پذیرایی برای مجالس ترحیم، روضه خوانی، روضه برای مراسم ختم، چهلم، شب هفت و چهلم، روضه خوانی در بهشت زهرا را نیز دارد.

قیمت مداح بهشت زهرا

با توجه به نحوه برگزاری مداحی ترحیم در بهشت زهرا، سیستم صوتی و دیگر تجهیزات اجرای مراسم ترحیم، قیمت مداحی در بهشت زهرا متغیر بوده، بنابراین جهت استعلام هزینه ترحیم عرفانی مداحی سر مزار و همچنین هزینه نوازنده سازهای عرفانی نی، دف و تنبور در مراسم تدفین، ختم، شب هفت سوم، مراسم چهلم و یادبود با ما تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاهده بیش از چهارهزار مورد از نمونه کارهای ما می توانید به بخش نمونه کارها و دیگر شبکه های اجتماعی ما که لینک آن ها قید شده مراجعه بفرمایید و یا در سایت آپارات اجرای گروه عرفانی بشیر را جستجو بفرمایید و مشاهده نمایید قطعا میپسندید در ضمن نظرات سازنده شما را خواهانیم.

منتظر تماس شما هستیم یاعلی مدد تا ته ابد، شاد و پیروز و سلامت و سعادتمند باشید.حق یارتان و‌ ایام به کامتان

ترحيم عرفانی
ترحيم عرفانی
Call Now Button