ترحیم عرفانی با نی و دف

گروه موسیقی عرفانی
گروه موسیقی عرفانی

گروه موسیقی مراسم ترحیم

امروزه برگزاری مراسم ترحیم (ختم، سوم، هفتم، چهلم و سالگرد) با گذشته تفاوت های زیادی کرده است. سبک اجرا در مراسم ترحیم توسط گروه موسیقی مراسم ترحیم بشیر، خاص بوده و جو حزن انگیزی را ایجاد خواهد نمود. با توجه به اینکه سلیقه ها تغییر کرده است و افراد دیگر به سبک قدیم، خواندن مداح و روضه خوان را نمی پسندند از همین روی گروه موسیقی عرفانی بشیر با سبکی نو و با استفاده از آلات موسیقی عرفانی و سنتی ایرانی نی ، دف و تنبور با خواندن اشعاری از شاعران نام آشنای ایران، باعث تسلای بازماندگان خواهد گردید. گروه موسیقی عرفانی بشیر با سابقه ترین گروه موسیقی عرفانی به شمار می رود و از استادان نوازنده مطرح کشور نیز بهره برده و همچنین این گروه دارای برترین استادان آواز نیز می باشد که دارای تجربه بالا در اجرای مراسمات ترحیم و مذهبی نیز می باشند.

ترحیم عرفانی با نی، دف و تنبور

همانطور که ذکر شد با توجه به تغییر سبک اجرای مراسم ترحیم، مداحی با نی ، دف و تنبور سبک تازه ای را به نمایش می گذارد. گروه موسیقی عرفانی بشیر با بهره گیری از نوازندگان مطرح و مدحان با سابقه و با استفاده از موسیقی عرفانی با اشعار مولانا ، حافظ ، سعدی ، خیام ، بابا طاهر و… به همراه ساز های عرفانی نی ، دف ، تنبور. اجرا در مراسم ختم ، یادبود ، سالگرد ، چهلم ، شب سوم ، شب هفت ، مداحی با نی در بهشت زهرا و سر مزار متوفی با تامین سیستم صوتی

ترحیم عرفانی
ترحیم عرفانی

اجرای مراسم ترحیم عرفانی

در چند سال اخیر در مراسم ترحیم، نظر ها بیشتر از گدشته به سمت موسیقی ترحیم عرفانی جلب شده است. مراسم ترحیم عرفانی سبکی متفاوت با روضه خوانی و مداحی داشته که با خواندن تصنیف ها و اشعار عرفانی با نواختن آلات موسیقی عرفانی همراه بوده ، که با سبک جدیدی که دارد نه تنها باعث یکنواختی و بی حوصلگی افراد نمی شود، بلکه با نوع اجرای سبک موسیقی ترحیم عرفانی ، محیط حزن انگیر همراه با غم از دست دادن عزیزان شما حفظ خواهد شد.

ترحیم عرفانی با ساز دف و نی
ترحیم عرفانی با ساز ها و اشعار عرفانی در مراسم ختم ، سالگرد ، چهلم ، شب سوم و هفت

ترحیم عرفانی با ساز نی
مراسم ترحیم عرفانی با ساز ها و اشعار عرفانی در مجالس سالگرد ، ختم ، چهلم ، شب سوم و هفت

سبک مراسم ترحیم عرفانی

سبک موسیقی عرفانی بسیار با مداحی و روضه خوانی متفاوت می باشد، در سبک مراسم ترحیم عرفانی از موسیقی و اشعار سنتی و عرفانی مولانا ، حافظ ، سعدی ، خیام ، بابا طاهر و… که بسیار اندوه بار است استفاده می شود. در مراسم از اشعار هایی که مورد پسند خانواده ، آشنایان و بستگان متوفی و حتی خوده متوفی است استفاده خواهد شد. شنیدن این اشعار باعث به یاد آوردن عزیزان از دست رفته توسط صاحبان عزا خواهد گردید.

ترحیم عرفانی با ساز دف ، تنبور و نی
ترحیم عرفانی با ساز ها و اشعار عرفانی در مراسم ختم ، سالگرد ، چهلم ، شب سوم و هفت1

ترحیم عرفانی با ساز دف و تنبور
مراسم ترحیم عرفانی با ساز ها و اشعار عرفانی در مراسم سالگرد ، ختم ، چهلم ، شب هفت و سوم

مراسم ترحیم عرفانی با ساز های عرفانی نی ، دف و تنبور

اجرا در مراسم ترحیم به سبک عرفانی ، متفاوت و خاص بوده و می توان گفت مداحی به سبک جدید با اشعار عرفانی با تلفیقی از ساز های نی ، دف و تنبور می باشد که سبک جدید و جذابی را ارائه نموده است.

مراسم ترحیم عرفانی بر سر مزار با نی
ترحیم عرفانی با اشعار عرفانی در بهشت زهرا با نی

ترحیم عرفانی با ساز دف و تنبور
مراسم ترحیم عرفانی با ساز ها و اشعار عرفانی در مراسم سالگرد ، ختم ، چهلم ، شب هفت و سوم

ترحیم عرفانی ترکیبی است از موسیقی به همراه ساز های عرفانی نی ، دف و تنبور و اشعار عرفانی و مداحی به سبکی متفاوت در مراسم ترحیم

با سلام خدمت یکایک شما علاقمندان به موسیقی عرفانی و موسیقی خانقاهی و موسیقی آیینی و مذهبی،بدینوسیله به اطلاع شما سروران گرامی میرسانیم،که عمده فعالیت ما در زمینه گروه موسیقی ترحیم،با اجرا در محافل : «یادبود ، سالگرد ، چهلم ، شب هفت»

مجالس ترحیم عرفانی با نی ، دف و تنبور

با استفاده از اشعار: «مولانا،حافظ،سعدی،خیام،بابا طاهر و…»

با به کارگیری سازهای عرفانی :

«نی،دف،تنبور»

اجرای مراسم ترحیم عرفانی با نی دف
مراسم ترحیم عرفانی با نی

اجرای مراسم ترحیم از اهمیت بالایی برخوردار است. گروه موسیقی عرفانی بشیر با واقف بودن به مهم ، و  با بهره گیری از استادان نوازنده انواع  آلات موسیقی و استادان آواز و مداح صاحب نام بطور تخصصی در زمینه موسیقی ترحیم عرفانی سالیان سال فعالیت نموده و کامل ترین و حرفه ای ترین گروه را در این زمینه دارا می باشد.

جهت مشاوره با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

۰۹۱۲۵۵۰۴۵۹۱


۰۹۰۲۵۵۰۴۵۹۱


۰۹۲۱۱۹۰۴۵۹۱

 
Call Now Button