1. آموختن موسیقی را جدی نمی گیرید

اگر موسیقی جزء مهمی از زندگی شما نیست، آن را رها کنید. اگر فکر می کنید در دنیای موسیقی چیزی ارائه می دهید ، موسیقی خود را جدی بگیرید. جدی بودن به معنای اعتماد به نفس کاذب یا گفتن حرف های منفی به دیگر هنرمندان نیست. این قسمت مهمی از نگرش شما نسبت به موسیقی است. موسیقی خود را جدی بگیرید. بنابراین ، با وجود همه کمبودها ، تمام تلاش خود را برای به دست آوردن دانش ، تجربه و ارتقا در کار خود انجام دهید. اگر موسیقی خود را جدی نگیرید ، هزینه آن را پرداخت نمی کنید ، بنابراین موفق نخواهید شد.

۲. تعریف شما از هزینه کاملا اشتباه می باشد

اگر داستان زندگی افراد ثروتمند را شنیده باشید، معمولاً موارد مشترکی در زندگی آنها وجود دارد. همچنین هزینه برای سرمایه گذاری است. یعنی آنها برای کسب درآمد چند برابر هزینه می کنند. اما این دیدگاه افراد ناموفق نیست، که فکر می کنند که اگر برای موسیقی خود پول خرج کنند، در واقع پول خود را هدر می دهند و در ازای آن چیزی دریافت نمی کنند. این افراد از یک موضوع مهم بی اطلاع هستند. یعنی آنها نباید بدون تخصص کاری را انجام دهند زیرا به شکست منتهی خواهد شد. مانند پخش ، تبلیغات ، میکس ، مسترینگ و … فقط یک نکته است که باید هنگام هزینه (سرمایه گذاری) در نظر بگیرید. انتخاب یک فرد یا گروه ماهر و متعهد.

3. سطح دانش تان در زمینه موسیقی پایین می باشد.

یکی دیگر از دلایل عدم پیشرفت شما در موسیقی این است که دقیقاً نمی دانید در چه چیزی باید هزینه کنید! در بیشتر موارد ، آهنگسازان موفقیت موسیقی را به تجهیزات گران قیمت نسبت می دهند. اگر بدون دانش ، تجهیزات پیشرفته ای داشته باشید در واقع فقط ویترین زیبایی دارید. بنابراین سطح دانش خود را بالا ببرید تا بتوانید بین کارهای حرفه ای و غیرحرفه ای تفاوت قائل شوید و سرمایه گذاری موثری در موسیقی خود انجام دهید. جالب اینجاست که افرادی هستند که با یادگیری چند اصطلاح میکس و مسترینگ ، فکر می کنند به اوج دانش رسیده اند. اما علم موسیقی ، مانند سایر علوم ، پایانی ندارد. برای به دست آوردن دانش ، هر کسی می تواند چیزهای زیادی را با استفاده از اینترنت بیاموزد. اما صادقانه بگویم ، این یک انتخاب کامل نیست. خودآموز بودن به علم می افزاید ، اما نه به تجربه!

این مطلب را هم ببینید
کلاف اصلی دف

4. منتظر ظهور یک معجزه هستید؟

شما منتظر یک استعدادیاب هستید که یک روز با شما ملاقات کند ، از استعدادی که شما دارید متعجب شود و از شما حمایت مالی کند و یک شبه به شهرت برسید! این حتی در خوش بینانه ترین موارد نیز به ندرت اتفاق می افتد.

شاید شما دچار این توهم معجزه باشید که وقتی صبح از خواب بیدار می شوید ، ناگهان به بهترین موسیقی دان دنیا تبدیل می شوید و دیگر نیازی به صرف هزینه ندارید. این یک اسم دار و آن توهم است!

هیچ کس به جز شما نمی تواند شما را نجات دهد. شما باید روی خود سرمایه گذاری کنید ، دانش کسب کنید و استعداد خود را به دنیا نشان دهید.

5. تمرین های کوتاه مدت و بی هدف

به طور هدفمند تمرین نمایید : تمرین مقطعی و بی هدف اصلاً به کار شما نخواهد آمد. تمرین ساز بصورت روزانه با مدت زمان مشخص بسیار کارساز می باشد. به عنوان مثال ساعت 6 الی 7 بعد از ظهر را برای تمرین انتخاب کنید و سعی نمایید هر روز در این ساعت تمرین کنید و این نظم را حفظ کنید.

6. معلم و یا استاد بد

با یک معلم خوب تمرین کنید : همه نوازندگان خوب معلمان خوبی نیستند. بطور مثال آموزش پیانو روندی بسیار پیچیده و زمان بر است. معلمان باید بتوانند با دانش آموزان ارتباط برقرار کنند ، موضوعات و پکیج های آموزشی را برای هر دانش آموز تهیه و ارائه دهند ، قطعات موسیقی را تجزیه و تحلیل کنند و بازدهی کلاس را به حداکثر برسانند. گروه موسیقی عرفانی بشیر با دارا بودن حرفه ای ترین استادان دف، تنبور، تار و سه تار شما را در آموختن اصولی انواع سازهای عرفانی یاری خواهد نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button